برای دوم و سوم خرداد

24 مه, 2008

ماه خرداد هیچوقت از روز یکم شروع نمیشه.هر سال،از اواخر اردیبهشت میشه دوم خرداد.میشه سوم خرداد.اصلا یکم خرداد وجود نداره.بوی خرداد که میاد همه یاد پیروزی بزرگ اصلاحات و شور و شوق انتخابات می افتند.همه یاد سوم خرداد و،فتح که نه، باز پس گیری خرمشهر می افتیم.یاد همت و خرازی و باقری و…جهان آرا! یاد خودم و خودت و جوونای دیگه، یاد خاتمی و شعار آزادی…که فقط شعار آزادی…که فقط برای من بود که باور کنم که میشه،که نشد…،که تازه حالا میفهمم که شده بود و من خبر نداشتم!!!
خرداد ماه تولد منم هست.شاید برای همین اینقدر ماه خرداد رو دوست دارم.

یک پاسخ to “برای دوم و سوم خرداد”


  1. به به . امیر جان ! مگه می شه شما رو یادمون بره ؟ چطوری ؟ خوبی ؟

    منو چطور پیدا کردی‌؟ :دی


پاسخی بگذارید

