نوار ابزار گوگل برای فایرفاکس ۳

20 ژوئن, 2008

فایر فاکس ۳ رو که چند روزی هست که از انتشارش میگذره و خیلی هم سر و صدا کرده، دانلود و نصب کردم.نسبت به اون چیزی که شنیده بودم بی نقص‌تر بود.تنها مشکلاتش به نظر من یکی این بود که تم‌های قبلی روش سازگار نبود و همینطور بعضی از اکستنشن‌ها.اما مهمترین اکستنشنی که نبودش احساس میشد،نوار ابزار گوگل بود.من نوار ابزار گوگل رو برای فایرفاکس ۳ دانلود کردم.و گفتم خوبه که خودم آپلود کنم که اگه گوگل به شما اجازهٔ دانلود رو (به خاطر تحریم ایران) نمیده،از این آدرس دانلود کنید.
اگه مشکلی بود توی کامنت‌ها بگید تا درستش کنم.

دانلود نوار ابزار گوگل برای فایرفاکس ۳……….آدرس مستقل
دانلود نوار ابزار گوگل برای فایرفاکس ۳ ……….سایت گوگل

4 پاسخ to “نوار ابزار گوگل برای فایرفاکس ۳”

  1. گوهر Says:

    salam khobin shOma? tabrik migam blOge jadid rO … Omidvaram blOge khoObi baraye ghalame zibatoOn bashe ! arezoOye mOvafaghiyat baraye shOma az tarafe ye khahar koOchoOloO daram ke albate Omidesh az dadashesh naOmid shOde …albate dOa baraye baradareshO yadesh nemire be khater e hamin behem gOft ke begam behetoOn ; babye


  2. ممنون.نه یادم نرفته.خوشحال شدم که کامنتتو دیدم.

  3. فرهادی Says:

    سلام عالی بود لطفا هوای ما که مورد تحریم هستم را داشته باشید
    منتظر اینکار در ورژنهای بعدی هستم موفق باشید دستتان درد نکند


پاسخی بگذارید

