روزگارم بد نیست…

6 دسامبر, 2008

نمیدونم چرا به شکل احمقانه‌ای احساس می‌کنم این روزا همه چیز خوبه.البته بگذریم که اوضاع کلان مملکتی و جهانی مثل همیشه اسف بار می‌باشد! اما زندگی من بد نیست.شاید وقتی دلایلم رو میگم بخندید.اما احساس سرخوشی می‌کنم.
نخست این که توی ارتباطاتم با اطرافیان، این روز‌ها مشکلی ندارم.همه‌اش هنر من نیست.اطرافیان خوبی دارم که گاهی تحملم میکنن.تحمل کردن من ساده نیست!
دوم این که تونستم توی وبلاگ تغییراتی بدم که راضیم کنه.از جمله اضافه شدن بخش هدفون که آخرین موزیک‌هایی که گوش دادم رو لیست می‌کنه.و بخش کتاب‌خونه که آخرین کتاب‌هایی که خوندم با دارم میخونم رو نشون میده.
سوم هم اینکه توی اینترنت یه چیز‌هایی تغییر کرد ه به طرز مسخره‌ای منو راضی می‌کنه.گودر که بسیار زحمت کشیدم که ظاهرشو بهتر کنم و نشد،خودش تغییر کرد و زیباتر شد! وردپرس هم که تغییر کرد و مشکل پاسخ دادن به کامنت‌ها و همینطور ویرایش ابزارک‌ها رو درست کرد!
هنوز چندتا مشکل داره که انشاالله به زودی حل میشن.
البته شاید دلایل دیگه‌ای هم داشته باشه این سرخوشی ابلهانه‌ی من!

پاسخی بگذارید

