می‌دونین چرا دانشجو ماسک زده؟

23 ژوئیه, 2009

(قبل از انتخابات، سالن اجتماعات دانشگاه، با بغض، رو به حضار)

میدونین چرا دانشجو ماسک زده؟ چون از وقتی اومدم بالا این آقا (اشاره به انتظامات) داره اسممو می‌پرسه…
دانشجوی سبز‌پوش در حالی که ماسک به صورت داره از پله‌ها میاد پایین و عده‌ی زیادی از طرفداران موسوی، دختر و پسر، همراه او از سالن میرن بیرون تا نذارن گرفتار بشه.
از بیرون سالن سرود یار دبستانی شنیده میشه.

یکی از خاطرات ماندگار من

مشترک شوید: خوراک

6 پاسخ to “می‌دونین چرا دانشجو ماسک زده؟”


  1. من اسمت رو به عنوان حامی طرح دولت امید اضافه میکنم در صورت تمایل تبلیغات کن و به دوستانت بگو تا از این طرح حمایت کنند…به امید فردای روشن برای من، تو و تمام مردم دنیا

  2. zbkh Says:

    درود
    تشکر می کنم سر زدید
    و اولین راهنمایی رو کردی مرسی
    هنوز خیلی مونده که یاد بگیرم خوشحال می شم نکات رو گوشزد کنین
    موفق باشی
    بدرود

  3. pianocafe Says:

    نمی دونم وقته خاطره بازی هست یا نه. ما پشت شیخمون وایسادیم… شما هم پشت میر موسوی بایستید که تا جبهه مشترک داریم و با هم هستیم پیروزیم… الان وقته آینده سازیه بیشتر تا خاطره بازی.. یه روز این خاطره ها رو حتما برای نسل آینده باز گو خواهیم کرد که الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم…

    از لیموناسیون و حضور شیرینت تو کافه پیانو ممنون کافه روی جان امیر مسعود.


  4. سلام … از اینکه یه جورایی شروعش کردی خوشحالم و ممنون!
    بسیار هوشمندانه تونستی یه فصل مشترک واسه شروعت پیدا کنی! حالا آروم تر ولی مطمئن تر منتظر می مونم تا کلمه هات یکی یکی پیداشون بشه ، جمله هات بیشتر بشن، سطر های پستت زیاد بشن و صفحهء وبت بیشتر باز بمونه واسه خوندن نوشته هات ، واسه داستانگونه هایی که بدجوری به تو منحصر شدن …


    • ممنون. سعی می‌کنم کم‌کم یه جورایی داستان بنویسم. حد اقلش اینه که یه صفحه‌ی خصوصی ایجاد می‌کنم برای دوستان که بتونن داستان‌ها رو بخونن.
      ممنون از لطفتون


پاسخی بگذارید

